Re: [WINNT] mapowanie dysku sieciwego po restarcie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] mapowanie dysku sieciwego po restarcie
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 15 Aug 2013 04:06:37 +0200
Dnia Sun, 14 Jul 2013 09:41:27 +0200, JoteR napisał(a):

> Oraz "zalogowałam się eskejpem" - ale takie teksty to z czasów Windows 9x.
> Dzisiaj, w dobie laptopów, smartfonów, tabletów i takich tam świadomość
> użytkowników i -czek jest znacznie wyższa, również w grupie 50+.
> I nie, nie jestem z Gdańska ;->

Mhm. Gdybym nie miał do czynienia z wieloma Użyszkodnikami, to bym może
uwierzył. Klikanie metodą „Dalej”, „Dalej”, „Dalej”, „Zakończ” to standard.
A potem jest płacz, że strona startowa i domyślna wyszukiwarka w
przeglądarce „sama” się zmieniła. Po części jest to - paradoksalnie - wina
magików mówiących „zacznij używać Firefoksa / Google Chrome, to będziesz
bezpieczny/bezpieczna”. Rzeczywistość mówi: dupa jaś.

Albo jak ostatnio u mojej znajomej. Ona Thunderbirda nie uruchamiała. No nie
i koniec. To patrzę na menedżera procesów i pytam skąd się on uruchomiony
wziął (z darciem ryja, że przy wykonywaniu skryptu timeout wystąpił - ale to
już cudowność samego Thunderbirda przy aktualizacji RSSów wyszła na jaw).
Ona nie wie. Ona nie uruchamiała. W autostarcie go nie ma. Sam się murwa
jego kadź uruchomił - taki był sprytny. :-/

> "opcja z timeoutem dziala pieknie, pytanie czy da sie ukryc okno
> z odliczaniem?"
> Start /B dupa.bat uparcie wyłazi na wierzch, gdyż zawarte w "dupie"
> polecenie timeout /300 nawet z parametrem /NOBREAK i tak "enables CTRL+C
> processing" (cokolwiek to oznacza). Start /MIN to tylko pudrowanie syfa.

Wcześniej nic AFAIR nie mówiono o wyskakującym oknie. ;D

[ House: You have three choices in this life.Be good, get good, or give up.]
[ You've gone for column "D". Why? Simple answer is, if you don't try, you ]
[ can't fail. Are you really that simple?        ("House M.D. 4x09 Games") ]