Re: [WINNT] mapowanie dysku sieciwego po restarcie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] mapowanie dysku sieciwego po restarcie
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 15 Aug 2013 04:06:37 +0200
Dnia Sat, 13 Jul 2013 01:47:12 +0200, artiun napisał(a):

> Pierdoła pytała: czy chcesz skasować wszystkie pliki na dysku?
> Nic w tym dziwnego :) Sytuacja, wylogowanie zmuszała (czasem brak już czasu
> i komuś się śpieszy do domu), klikanie w OK.

Sytuacja odpowiednio spreparowana powodowała, że nagle ludziki zaczęły
czytać komunikaty nawet podczas wylogowania. Wredne, ale skuteczne.

> [...]
> z problemem odnośnie zapętlenia się programu :) Z czasem nauczyli się
> czytać lub klikać kursorem/tab'em na drugi klawisz :) Z tą różnicą, że
> nie chodziło o zabawę, a wymuszenie świadomej decyzji użytkownika (co do
> kont, stanów magazynowych, debetów, prowizji, rabatów), tak że nie
> chodziło o zabawę. Zabawne, a zarazem smutne - trudno tworzyć programy
> idiotoodporne, lubię pisać prg ergonomiczne, ale świadoma decyzja powinna
> być maksymalnie utrudniona (chwyć się lewą ręką za prawe ucho i zakukaj
> :) ) - maksymalna walidacja i wymuszenie zastanowienia się nad tym co się

Popatrz na wszelkiej maści dodatkowe instalatory w darmowym sofcie - ot
toolbar ask.com czy Delta Search. W opcji standardowej instalacji po prostu
są pozaptaszczane, w opcji instalacji użytkownika pytania czy i co chcesz
anulować są tak formułowane, że zwykły user głupieje. Dobre przeszkolenie
przez tzw. wrednego admina potrafi zdziałać cuda. :D

[ Zaledwie pół metra dzieli poklepanie po plecach do kopa w dupę.          ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]