Re: [WINNT] Tani upgrade Vista -> Win7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Tani upgrade Vista -> Win7
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Tue, 6 Aug 2013 21:36:35 +0200
Przepraszam za sposób podpięcia się pod wątek...

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:52014e0e$0$1212$65785112@news.neostrada.pl...

Użytkownik "JoteR" <usenet@interia.eu> napisał w wiadomości news:520145db$0$1221$65785112@news.neostrada.pl...
Ja wyleję.

"Apentuła niewdziosek, te będy gruwaśne
W koć turmiela weprząchnie, kostrą bajtę spoczy,
Oproszędły znimęci, wyświrle uwzroczy,
A korśliwe porsacze dogremnie wyczkaśnie!"

Tak samo zrozumiałe, jak twoja proza, ale jakoś lepiej się to czyta ;->

Czy to może wenedyk? :)

 Upał i piwo robi swoje:)

K sożaljeniu, ja piwa nie mogu... :((
Colę drynię... choć nie powinienem...
A po wodzie miewam... nie miał tego 12 krasnoludek ...
Wypiję gorzkiej herbaty, będzie dobrze :))