[WINNT] program do macro

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] program do macro
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Sun, 11 Aug 2013 20:41:00 -0400
czy ktoś mógłby polecić jakiś w miarę prosty, poprawnie działający i darmowy program do tworzenia macro, które po stworzeniu można przypisać do skrótu klawiatury (najlepiej jakby można by to macro skompilować, ale to niekonieczne). musi obsługiwać położenie myszy i mieć możliwość wstawienia czasu oczekiwania, miedzy niektórymi etapami. jeśli nie darmowy, to jak najtańszy. używałem kiedyś automate (tak się chyba nazywało) ale to był ogromny i drogi kombajn, chociaż robił wtedy wszystko co wtedy chciałem.

z góry dzięki za poradę. <rs>