Re: [WINNT] Tani upgrade Vista -> Win7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Tani upgrade Vista -> Win7
From: "Jurek" <1@2.pl>
Date: Mon, 5 Aug 2013 16:54:31 +0200
Czy ustawienie takiego spersonalizowanego pulpitu zbliżonego do XP
jest opisane w dokumentacji lub gdzieś indziej?

 Po pierwsze nie załozyłem konta w MS (co było bardzo zalecane).
Na wstępie użyłem IE do zainstalowania Firefoxa a potem sobie poczytałem o W8.
 Korzystałem m.in. z  http://www.askvg.com/category/windows-8/
Ostatecznie zdeinstalowałem większość programów kafelkowych ( z wyjątkiem Mapy i Sklep których zresztą nie używam).
 Jako klienta poczty używam tego samego co w Vista.
Wszystko powyższe jest dla mnie do przyjęcia.

Z poprzednio używanych programów musiałem zrezygnować tylko z MS Virtual Server.
Czy mógłbyś napisać bardziej szczegółowo - dlaczego musiałeś?
Czy nie ma w ogóle MS Virtual Server w Win 8 czy po ustawieniach w celu
spesonalizowania zbliżonego do XP nie da się z tego korzystać?

Dojrzewam do zakupu Win 8. :-) Porównanie cen wersji Professional Win 7
i Win 8 jest ważnym czynnikiem. W moim przypadku ten upgrade musiałby
być z Visty Business (preinstalowanej) do Win 8 Professional.
Jak wyglądałaby instalacja - czy podczas upgrade'u Win 8 też "stałby się"
preinstalowany? Czy jest to gdzieś opisane?

Dziękuję i pozdrawiam
Jurek