Re: [WINNT] Windows 7 i problemy z aktualizacją

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7 i problemy z aktualizacją
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Mon, 22 Jul 2013 18:19:11 +0000 (UTC)
GAD Zombie <gad@bez.spamu.pl> wrote:
> Witam

> Posiadam na netbooku (Asus) W7 od jakichś 3 lat. Zawsze działał bez
> problemów. Obecnie ma jakieś dziwne kłopoty z aktualizacją. Ściągnął
> sobie jakieś poprawki, w tym Service Pack 1 i próbuje to zainstalować od
> kilku dni - sam. Po zamknięciu systemu za każdym razem męczy się dobre
> pół godziny, potem przy uruchomieniu też męczy, a na koniec pisze, że
> nie dał rady (oczywiście żadnych sensownych komunikatów) i cofa
> aktualizację. I potem znowu to samo. Już mnie to męczy. Ściągnąłem SP1
> [...]

Zainstaluj jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś wszystkie poprawki oprócz
SP1. Dopiero wtedy po restarcie spróbuj zainstalować SP1 z WU. Jeśli się
nie powiedzie wypróbuj te porady:
http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows7/troubleshoot-problems-installing-service-pack
Niestety ale jeżeli powyższe nie pomoże konieczna byłaby analiza logów
instalacji ale to jest niemożliwe na usenecie.

--
Piotr Borkowski