[WINNT] W Adobe Flash nie działa mikrofon

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] W Adobe Flash nie działa mikrofon
From: "sTav" <marmro9@beztego.o2.pl>
Date: Wed, 17 Jul 2013 23:57:35 +0200
Niektóre witryny używają Flasha do video/voice chat.
Mam najnowszą wersje Flash zarówno do Chrome (Srware Iron) jak i IE9.
Pod żadnym z nich mikrofon nie jest słyszany.
W panelu sterowania jest w konfiguracji Flash ustawione zezwolenie dla wybranych witryn.
Ja słyszę znakomicie rozmówcę, ale on mnie nie słyszy.
W aplikacjach na stronie web niekiedy jest wskaźnik głośności mikrofonu - i nie rusza się.
Ten sam mikrofon z innymi aplikacjami (telefony VoIP itp) działa.
Co trzeba/można zrobić aby Adobe Flash "usłyszał" mikrofon i jak to testować?
Jest jakaś aplikacja do tego lub sposób?
Co jeszcze można/trzeba sprawdzic lub przetestować (czym, jak)?