Re: [WINNT] pytanie o 192 i 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] pytanie o 192 i 10
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 17 Jul 2013 01:07:41 +0200
Dnia Wed, 17 Jul 2013 00:14:36 +0200, artiun napisał(a):

> Przypadek z dziś.
> Rozwiązałem, nie  wiem dlaczego zadziałało.
> Neostrada, komp łączony po wifi - dalej idzie drugi po kablu od pierwszego.

Czyli co? Neostrada -> wifi -> komp1 -> kabel -> komp2

> Oprogramowanie od MS idzie (firma). Kompy się widzą. Jeden i drugi nie ma
> internetu. Modem w postaci USB (nie jakieś mobile - łączy się z routerem,
> który stoi 1.5m - do 2m dalej). Zasięg max.
> Co zrobiłem. Zresetowałem router. Zamieniłem adresy - router 10 sieć
> wewnętrzna 192.168.., ktoś zrobił inaczej. Nie rozumiem jak mogło pomóc, mam
> po wi WiFi z 192...

Czyli jak jest teraz? Jaką adresację ma router, jaką komputery w sieci? Jak
w ogóle wygląda topologia tej sieci?

> Udostępniłem połączenie - ok, przeszło.
>
> Dlatego pytanie, czy zmiana z klasy 10 na 192 mogła pomóc?

Sprawdzałeś jak była adresacja poustawiana? Bo AFAIR udostępnianie
połączenia sieciowego na karcie dla LAN ustawia 192.168.0.1 właśnie.

[ Na słońcu jest rzeczywiście mniej cienia… wiesz?                         ]
[                                              (Król Julian, „Madagaskar”) ]