[WINNT] Laptop z win7 - pomysł na przyśpieszenie systemu - eSata

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Laptop z win7 - pomysł na przyśpieszenie systemu - eSata
From: z <z@z.pl>
Date: Sun, 14 Jul 2013 17:44:47 +0200
Trochę brakuje mocy mojemu laptopowi DellStudio1555.
Tak wyszło i w zasadzie stoi tylko na biurku i robi za stacjonarny.
Musi uciągnąć Pakiet AdobeCS3 + Corel.
Sprzęt ma gniazdo esata. Podłączoną do niego stację dokującą z dyskiem 3,5". Wcześniej miałem problemy ze stabilnością tego połączenia ale teraz jest w porządku. Testuję nawet różne systemy na maszynach wirtualnych i jest ok. (obrazy dysków po esata)
Pomyślałem że może wykorzystać dysk zewnętrzny do przyśpieszenia pracy.
Co mogę zrobić żeby było bezpiecznie? Przenieść swap? Swapy programów?
A może tylko pliki na których pracuję.
Nie chciałbym za dużo namieszać bo praca terminowa, przestój nie wskazany a troch wk... bo wcześniej pracowałem na szybszych maszynach. :-)

PS. Laptop ma dysk 7200, 4 GRam już więcej płyta nie przyjmie.
Została jedynie rozbudowa o dysk SSD. Czekam aż jeszcze odrobinkę stanieją. :-)

  • [WINNT] Laptop z win7 - pomysł na przyśpieszenie systemu - eSata, z <=