[WINNT] Windows 8 - opinie używających

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 8 - opinie używających
From: GAD Zombie <gad@USUN.gad.USUN.art.pl>
Date: Mon, 15 Jul 2013 12:56:16 +0200
Witam

Ponieważ sytuacja nieco mnie zmusiła do zmiany systemu, chciałem kupić Win7, ale widzę, że jego ceny wciąż są potworne (box prawie 600zł). Zauważyłem, że Win8 jest tańszy, bo OEM można kupić za nieco ponad 300zł, a z tego, co tu ktoś kiedyś mi mówił, to wersję OEM Win8 można kupić i używać w domu w dowolny sposób, nawet po zmianie komputera. O ile to prawda, to dość przeważa na korzyść Win8.

Czy ktoś z grupy mógłby się podzielić krótką opinią na temat tego systemu? Czy jest w czymś znacząco lepszy/gorszy od Win7? Czy wszystko na nim normalnie działa, czy raczej jest dużo problemów głównie ze starszymi programami (takimi z okresu Win XP lub nawet Win 98)? Mam sporo starego softu, który lubię i nie chciałbym go wyrzucać po zmianie systemu. Podobnie ze starszymi grami. Odpalają się bez problemów? Poza tym czy ten system jest tak właściwie bardzo zbliżony do Win7, tylko zamiast menu start ma kafelki, czy różnice są dużo większe? Testowałem go krótko i niedokładnie, więc nie umiem nic na ten temat powiedzieć. Wolę popytać tych, którzy już mają.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/