Re: [WINNT] Zabezpieczenie systemu Windows 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Zabezpieczenie systemu Windows 7
From: "Malec" <A@Malec.pl>
Date: Wed, 3 Jul 2013 17:28:14 +0200
Okazało się, że przyczyną kłopotów było nie jakieś
zabezpieczenie w Win7, ale to, że plik był przesłany
pocztą i w tym celu wpierw przemianowany z .exe
na .txt, a potem z powrotem na .exe.
Jest to przykład jak mylący może być komunikat
wyświetlony przez Windows.
Przy zastosowaniu .exe z pendrive'a bezpośrednio,
bez przemianowywania i przesyłania pocztą,
instalacja przebiegła bez problemu, tak samo jak
wcześniej instalacja różnych innych programów.

Przy okazji jednak zainteresowała mnie sprawa strumieni,
nigdy wcześniej się z nią nie spotkałem. Muszę zacząć od
podstawowych informacji na ten temat.

Dziękuję za wszystkie newsy, w tym za namiar na program
do screenshotów.

Pozdrowienia
Malec