http://www.microsoft.com/oem/en/licensing/sblicensing/Pages/licensing_faq.aspx#fbid=f02Rdvcm986
Dzięki.
Masz prawo wymieniać wszystko oprócz płyty głównej. Jak Ci się płyta
popsuje, to możesz wymienić na taką samą, zgodnie z modelem wymienionym w
gwarancji.
Przeczytałem odpowiedni fragment na w/w stronie i rozumiem, że także
w przypadku zepsucia się płyty głównej PO OKRESIE GWARANCYJNYM
zachowuję prawo do licencji OEM, o ile wymienię płytę na taką samą,
na swój koszt.
Już trochę mniej rozumiem następujące sformułowanie:
"ten sam model lub odpowiednik oferowany przez producenta, zdefiniowany
przez gwarancję producenta". Nie przypominam sobie, żeby w gwarancji
na płytę główną lub cały komputer był opisany odpowiednik oferowany
przez producenta. Odpowiednik to chyba raczej następca wchodzący w grę
później, gdy początkowy model jest już niedostępny.
Pozdrowienia
Adam
|