Re: [WINNT] Kiedy Microsoft odmawia aktywacji Windows?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kiedy Microsoft odmawia aktywacji Windows?
From: "Adam" <Adam@Adamus.pl>
Date: Sat, 15 Jun 2013 11:23:47 +0200
Licencja jest związana z płytą główną.
Czy jest to gdzieś oficjalnie napisane, coś na co w razie potrzeby
można się powołać? I gdzie ewentualnie można znaleźć informacje
na temat aktualnej polityki Microsoftu w tej sprawie?

Chodziło mi o wspomnianą wyżej przez Ciebie sytuację przekonywania.
Pytałeś kiedy odmawia: jak się uprzesz, to nie odmówi.
Wydawało mi się, że wyraźnie napisałem, że nie chodzi mi o sytuację,
gdy użytkownik musi przekonywać Microsoft. Chodzi mi o to do czego
mam prawo.

Pozdrowienia
Adam