Adam <Adam@Adamus.pl> napisał(a):
Ma, a przynajmniej miała, bardzo dużo. Wiem, że kiedyś gdy na
przykład w czasie gwarancji zepsuła się płyta główna komputera
z systemem OEM, z która aktywacja byla "zwiazana", to ten, kto
udzielił gwarancji na sprzęt i system OEM, załatwiał z Microsoftem
sprawę aktywacji Windows na "innym" jakby komputerze.
Ale piszesz, że gwarancja upłynęła. Z resztą pytania o gwarancję należałoby
kierować do tego, kto jej udzielił.
Kiedyś tak było i na to liczę w okresie gwarancji. Stąd moje pytanie
o okres pogwarancyjny.
I nie chodzi mi tutaj o sytuacje wyjątkowe, które, podobno, można
wytłumaczyć Microsoftowi i go przekonać. Chodzi mi o sytuację,
gdy z jakichś, niekoniecznie zwiazanych z awarią, chcę coś w komputerze
zmienić. Pytanie co mogę zmienić. Bo chyba nie wszystko zostawiając
tylko "starą" obudowę z nalepką, którą trudno jest odkleić?
Licencja jest związana z płytą główną.
A co ja mam wspólnego z konsultantem? Zdefiniuj co rozumiesz przez
"konsultant".
Chodziło mi o wspomnianą wyżej przez Ciebie sytuację przekonywania. Pytałeś
kiedy odmawia: jak się uprzesz, to nie odmówi. Chyba, że chodzi o aktywację
przez Internet lub IVR, wtedy automat nie daje się przekonać.
--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/
OE PowerTool i Outlook Express: http://www.grzegorz.net/oe/
Uptime: 2 days, 9 hours, 53 minutes and 50 seconds
|