Re: [WINNT] Jak położyłem obok siebie dwie Windy XP tak, aby się nawzaje

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak położyłem obok siebie dwie Windy XP tak, aby się nawzajem "nie widziały".
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Thu, 13 Jun 2013 20:43:04 +0200

Użytkownik "PureNick" <ibozaurCTRL+X@zax.pl> napisał w wiadomości mn.6a807dd61f0ccc39.84011@zax.pl">news:mn.6a807dd61f0ccc39.84011@zax.pl...
Ale... Zacznijmy od podstaw:
- jaki adres IP dostaje komputer podpięty kablem?
- jaki adres IP dostaje komputer podpięty po wifi?

Problem rozwiązany, nie będę zgłebiał zagadnienia, za cienki jestem.

Przypomniał mi się stary dowcip:
Młody lekarz, świeżo po studiach, rozmawia z profesorem, taki zmartwiony...
Profesor mówi - panie kolego, czemu się pan tak martwi, przecież pana pierwszy pacjent w pełni wyzdrowiał!? Młodziak odpowiada - Tak, profesorze, ale na za cholerę nie wiem, co mu pomogło...
:))
Sam też tak miewam :))