Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 10 Jun 2013 15:14:29 +0200
xcpy <xcpy@xcpy.xcpy> napisał(a):
A nie jest tak, ze wejscie na zdalny pulpit wylogowuje lokalnie
zalogowanego  uzytkownika?
(w skutek czego uzytkownik nie wie co sie dzieje,
czy juz moze sie zalogowac ponownie, itd.)
Przemek nie napisal tego wprost,
ale wydaje mi sie, ze on szuka takiego narzedzia,
ze uzytkownik bedzie widzial co aktualnie dzieje sie na pulpicie.
Czyli RDP raczej odpada.

Napiszę n-ty raz: znam ograniczenia RDP. Zadałem pytanie, bo Przemek nie napisał niczego wprost. Brak wylogowania jest w Windowsach z rodziny Server oraz przy Pomocy zdalnej.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/