[WINNT] drukarka

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] drukarka
From: "Andrzej" <asad10@gazeta.NO_Spam.pl>
Date: Sat, 18 May 2013 16:40:53 +0200
U kolegi padł komputer.
Kupiłem nowy desktop firmy NTT z W7x64, zainstalowałem programy, wyjąłem stary dysk. Po kilku próbach udało się odczytać dane i przenieść na nowy, czyli udało się odzyskać wszystkie dane.

Trudność wystąpiła taka:
do tego komputera jest podłączona drukarka HP LJ1010 i kiedy próbowałem ją udostępnić na innych komputerach - fiasko. To znaczy na tych, na których jest W7 poszło łatwo, natomiast na tych na których jest XP nie byłem w stanie.
Ściągnąłem ze strony HP sterowniki:
Jest tam lj1010seriesprnsyswin-pi, czyli zestaw sterowników, tym przewidziana opcja sieciowa, ale jego uruchomienie po kilku krokach prowadzi do error. Uruchomienie 'dodaj drukarkę' prowadzi do żądania pliku *.inf z nieznany' i nie wiem co podać? Google znalazło lj1010serieshb-pl, czyli sterownik do HP1010 'alone' ale dalej nic. Na starym komputerze z systemem XP drukarka była udostępniana, więc sterowniki do niej są na pozostałych starych komputerach.
Pozdrawiam,
--
Andrzej Sadowski