Re: [WINNT] konwersja *.flac=> mp3

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] konwersja *.flac=> mp3
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Sat, 18 May 2013 02:37:32 +0200

Uzytkownik "Szymon von Ulezalka" <sz.gruszczynski@gmail.com> napisal w wiadomosci e822796c-87e3-4314-a014-be9edd6b7935@eo6g2000vbb.googlegroups.com">news:e822796c-87e3-4314-a014-be9edd6b7935@eo6g2000vbb.googlegroups.com...
To dobrze. Zdawalo mi sie, przy przegladaniu róznych grajków, ze nie
wszystkie to mialy... chce sobie jakis nowy nabyc, co mi wiecej "towaru"
pomiesci... Dobrze, odpadnie ewentualne konwertowanie formatów...

tylko zeby nie bylo nic na mnie jakby co do czego- zawsze sprawdzaj
specyfikacje techniczna (ale to zapewne wiesz i tak)
http://en.wikipedia.org/wiki/Advanced_Audio_Coding#Hardware jakby co
jest link.

Mozesz byc spokojny - raczej nie naleze do tzw. "narwanców", co to juz hula-hop, musi kupic, bo ladnie wyglada, bo tanio, bo blisko sklep, nie jedzie juz o bambam lubudu do pracy w Anglii, majac jedyny namiar na "pracodawce" w postaci telefonu komórkowego, nie jestem latwowierny... co nie znaczy, ze nie ulegam czasem tzw. chwili... no, chociaz jedna wade to musze miec :)) Zanim modem kupilem do Aero2, to kilka dni przeszukiwalem Allegro, troche poza nim, wreszcie znalazlem taki, który spelnia wymagania operatora, dzieki czemu nie zostane regulaminowo odciety od sieci (na mój szacunek, conajmniej 90% oferowanych modemów jako zgodne z Aero2, w rzeczywistosci tych warunków nie spelnia - sa klasy 8, zamiast wymaganej minimum 10. Mój jest 14 a kosztowal bardzo niewiele wiecej (moze o 20 PLN w sumie...)), a i za penisa robi, jak mu karte micro-SD wlozyc, niezaleznie od funkcji glównej. Wiem, gdzie jest do kupienia, maja tego wiecej, oficjalnie w sklepie. Tak wiec, serio, moze którys grajek od razu mi sie spodoba, ale sprawdze, porównam parametry i dopiero wtedy kupie. Ja jestem z tych, których nie stac na tanie rzeczy. Oczywiscie, sam kodek tez postaram sie glebiej rozkminic, niz tylko piekne slówka w kadzacych artykulach w czasopismach "dla gawiedzi". Jesli wezme to w telefonie (planuje, bo mój Eryczek R320s juz sie sypie, choc glównie mechanicznie), to pod warunkiem, ze nie bedzie on mial ani aplikacji, ani przycisku do FB, ani Twittera. (organicznie ich nie cierpie i bojkotuje, przez ich wszechobecnosc).

--
Pod zadnym pozorem nie zezwalam na wysylanie mi jakichkolwiek reklam,
ogloszen, mailingów, itd., ani nawet zapytan o mozliwosc ich wysylki.