Re: [WINNT] drukarka

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] drukarka
From: "goomish" <gum12-bez.tego@gazeta.pl>
Date: 18 May 2013 14:57:17 GMT
Andrzej wrote:

>U kolegi padł komputer.
>Kupiłem nowy desktop firmy NTT z W7x64, zainstalowałem programy,
>wyjąłem stary dysk.  Po kilku próbach udało się odczytać dane i
>przenieść na nowy, czyli udało się odzyskać wszystkie dane.
>
>Trudność wystąpiła taka:
>do tego komputera jest podłączona drukarka HP LJ1010 i kiedy
>próbowałem ją udostępnić na innych komputerach - fiasko.  To znaczy
>na tych, na których jest W7 poszło łatwo, natomiast na tych na
>których jest XP nie byłem w stanie.  Ściągnąłem ze strony HP
>sterowniki:  Jest tam lj1010seriesprnsyswin-pi, czyli zestaw
> [...]

Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem problem, ale na początek możesz
sprawdzić dwie rzeczy (wszystko w Panelu sterowania\Centrum sieci i
udostępniania\Zaawansowane ustawienia udostępniania):
1. Czy masz włączone udostępnianie "klasyczne" za pomocą kont
użytkownika i hasel. XP nie umie się podłaczyć do tworzonej domyślnie
przez 7-kę Grupy Domowej
2. Sprawdź czy włączone jest szyfrowanie 56-bitowe (ze128-bitowym XP ma
problem j/w)

Jeszcze trzecia rzecz, choć nawet ważniejsza niż te powyżej: sprawdź,
czy na tym udostęniającym W7x64 są dostępne rónież 32-bitowe sterowniki.

--
Pozdrawiam,
Tomasz Zenger