Re: [WINNT] konwersja *.flac=> mp3

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] konwersja *.flac=> mp3
From: "R.e.m.e.K" <go@dev.null>
Date: Fri, 17 May 2013 14:07:17 +0200
Dnia Fri, 17 May 2013 04:51:52 -0700 (PDT), Szymon von Ulezalka napisał(a):

> nie, nie z automatu.
> nie zapominaj ze wiekszosc ludzi nie potrzebuje zmieniaf firmwaru
> swoich "empetrójek".

Ale ja nie pisze do "wiekszosci". Zwlaszcza nie do tych, ktorzy tego nie
potrzebuja.
Pisze do konkretnej grupy ludzi, na grupie technicznej, ktorzy potrzebujac
tego formatu moga go miec na wiekszosco dobrych mp3jek. W tym kontekscie
jest to niejako z automatu, bo kazdy sobie z tym bez trudu poradzi, wlacznie
z Animka. Na podobnej zasadzie moge powiedziec, ze na rynku dostepnych jest
duzo telefonow z Androidem, wiec idac do sklepu moge taki automatycznie
zdobyc.

--
pozdro
R.e.m.e.K