Re: żadna zapora nie jest włączona

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Mon, 22 Apr 2013 10:50:50 +0200

Użytkownik "JoteR" <joter_at_pf.pl> napisał w wiadomości
> To niestety standardowy objaw po zainstalowaniu tych kobył, które do
> spółki z autoaktualizującym się antywirusem nie dają czasu systemowi na
> dojście do pełnej gotowości. Szczególnie jest to widoczne na słabszych
> maszynach, z pamięcią mniejszą niż 2 GiB lub z dyskiem, który z jakichś
> powodów przestawił się w tryb PIO.
-Mam zainstalowane 2 GB RAM (2x1 GB w dual channel), dysk 80 BG podłączony
kablem SATA
-Zarówno urządzenie główne, jak i podrzędne mają zapisane ustawienia
transferu na: DMA, jeżeli dostępne

> Wziąć na przeczekanie. Po paru godzinach (!) komponenty .Net przestaną się
> wreszcie indeksować nawzajem (czy co tam robią zaraz po zainstalowaniu) i
> system zacznie normalnie(j) wstawać.
Skorzystam z tej porady przede wszystkiem. Jako metoda bezinwazyjna, nie
zaszkodzi, a może być skuteczna.

> Wypieprzyć w diabły .Net Framework 4 Client Profile.
Oprócz tego, oraz kilku pakietow NET.Frameworków, zainstalowały mi się
jeszcze następujące "wynalazki:
-Windows Search 4.0
-Security Update for Windows Search 4-KB 963093
-Polski pakiet językowy dla .NETFramework4 Client Profile
-Pakiet podstawowego dostawcy usług kryptograficznych kart inteligentnych MS

> W ostateczności nie wyłączać komputera, tylko go hibernować ;->
W takim przypadku skorzystałbym raczej z pomocy Pana Formata, bo takie
czynności byłyby dla mnie psychiatrycznie nie do przyjęcia ;-)