Re: żadna zapora nie jest włączona

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon, 22 Apr 2013 20:49:48 +0200

"kmark" napisał:

> Skorzystam z tej porady przede wszystkiem. Jako metoda bezinwazyjna,
> nie zaszkodzi, a może być skuteczna.

Skorzystaj z porady Piotra B. Ja tej metody nie znałem, więc brałem system
"na stoika". Po całonocnym memłaniu restarty przebiegały już w miarę
normalnie.

> Oprócz tego, oraz kilku pakietow NET.Frameworków,

Do tej aktualizacji zniechęciłem się po zaobserwowaniu na kilku maszynach
(fakt, że dość wiekowych - poleasingowych IBM i HP klasy P4_at_2GiB) problemów
z siecią - połączenie sieciowe(Ethernet, nie żadne Wi-Fi) pojawiało się
dopiero po kilku minutach od pojawienia się pulpitu, uniemożliwiając
podłączenie zamapowanych na stałe udziałów. Dla mnie sytuacja nie do
zaakceptowania, tu już nie strugałem stoika. Do tej pory mam odruch
ukrywania tej aktualizacji.

> zainstalowały mi się jeszcze następujące "wynalazki:
> -Windows Search 4.0

Nie lubię, wolę klasyczne wyszukiwanie - też ukrywam...

> -Security Update for Windows Search 4-KB 963093

..wobec czego i ta aktualizacja ukrywa się przede mną ;->

> -Polski pakiet językowy dla .NETFramework4 Client Profile

Jak wyżej.

> -Pakiet podstawowego dostawcy usług kryptograficznych kart inteligentnych
> MS

Mało przydatne, ale i chyba nieszkodliwe

> W takim przypadku skorzystałbym raczej z pomocy Pana Formata,
> bo takie czynności byłyby dla mnie psychiatrycznie nie do przyjęcia ;-)

Ale format nic nie pomoże, taka sytuacja będzie się powtarzać za każdym
razem.
Ja już to trenowałem, kiedy na wspomnianych maszynach pojawiły się problemy
z siecią. Zabrałem tego IBM-a do domu na weekend i instalowałem system na
czysto, robiąc obraz partycji rozruchowej przed zainstalowaniem każdego
sterownika i każdej serii opcjonalnych aktualizacji aż w ten sposób
wytropiłem winowajcę. Mulenie po .Net 3.x oraz niezliczonej liczby jego
poprawek powtarzało się za każdym razem.

JoteR