Re: Zakup Windows 7

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun, 21 Apr 2013 03:59:01 +0200

Grzegorz Niemirowski in news:kktii1$lbe$1_at_news.icpnet.pl
> Czy widać to zależy tylko i wyłącznie od sposobu w jaki uruchomisz ten
> program. Gdy instalujesz na XP program i on dodaje swój skrót do menu
> start, to pojawi się też odpowiedni skrót w menu Win7. Jeśli zamiast
> odpalać wirtualkę skorzystasz z tego skrótu, to wirtualka uruchomi się
> w tle i nie będzie jej widać, tylko ten program.
> Licencją na XP + gotowym plikiem VHD.
> Nie ma żadnego innego virtual pc.

mam nadzieje, ze pomalu dobijamy do portu :)
rozumiem wiec, ze w7 ma po prostu natywnie zainstalowany virtual pc. I na
tym mozna wieszac kazdy vhd - takze dolaczony do w7 (kupowany razem z w7)
plik "xp.vhd". A instalacja w w7 PROGRAMU chodzacego tylko na xp powoduje
tak naprawde jego instalacje na xp z virtual pc. Jesli odpale PROGRAM tak
zainstalowany z poziomu w7, to widac tylko program, wirtual pc jest w tle.

> Nie, nie tak. Możesz mieć wszystko tak, jak w XP Mode nie wchodząc na
> stronę MS i nie ściągając XP Mode.

Wyzej piszesz, że "(...) nie ściągając XP Mode (...)" <-- to jeszcze mozna
miec doinstalowane dodatkowo cos takiego,jak "xp mode"? Fakt, czytalem tu i
tam w sieci o doinstalce "xp mode"...
A co to jest wobec tego? Co to jest, technicznie rzecz ujmujac?
I jaki sens tego doinstalowanego xp mode, skoro juz mam w w7 natywne virtual
pc i mozna kazdy program tylko dla xp na tym uruchomic? Po co jeszcze xp
mode?