Re: Czytnik DVD a rozruch komputera

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Sat, 13 Apr 2013 19:07:58 +0200

W dniu 2013-04-13 16:47, Grzegorz pisze:
> ...:::WISKOLER:::... <jvfxbyre_at_burgh.rh> :

> Nie, nie ma, jest na 'master'.
Jak nie ma jak ma, sam piszesz, że jest MASTER. Więc tak jest to ustawione.
Wyłączasz go mając na kanale jeszcze SLAVE na kanale IDE.
Tak z tego co podałeś teraz (teraz, nie było w pytaniu) wynika.

> Po odłączeniu czytnika na IDE, POST zachowuje się tak jakby coś bardzo długo
> szukał. A gdy ponownie go wepne, to wszystko przebiega błyskawicznie.

To kolejka, mogę znać szefa, a nie Pana Zenka z magazynu. Po śmierci szefa,
Zenek długo będzie sprawdzał czy jestem odpowiednią osobą do odbioru towaru.

--
Artur
0 weeks 0 days 7 hours 3 minutes 36 seconds and 109 milliseconds.