Re: [WIN7] - Wylaczenie monitora powoduje przemieszcza sie el. pulpitu

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Sat, 13 Apr 2013 19:23:50 +0200

Użytkownik "PM" <pm_at_xx.xx> napisał w wiadomości

> A nie łączysz się z kompem w tym czasie? To wygląda tak jakby klient VNC
> używał innej rozdzielczości niż masz na kompie, to tylko domysły bo chyba
> z 10 lat tego nie używałem, ale podobnie się dzieje przy łączeniu przez
> mstsc.

UltraVnc Server uruchamiam od czasu do czasu, kiedy akurat moze nie byc mnie
w domu a bede potrzebowal zdalnego dostepu, takze nie jest zarejestrowany
jako service, nikt sie z nim w miedzyczasie nie laczy a nawet jak sie laczy,
to UltraVnc nie ma mozliwosci jako sam z siebie zmiany rozdzielczosci kompa
na ktorym pracuje o ile sam nie zrobisz tego zdalnie (lub o czyms nie wiem,
ale z tego co kojarze, to mozesz zeskalowac sobie obraz pulpitu w kliencie,
jezeli masz rozdzialke na kompie nizsza niz ta, ktora reprezentuje serwer).

Przejrzalem wlasnie zdarzenia systemowe itp - pustka, nic mogacego opisywac
ten przypadek.

Tak czy inaczej, wylaczylem UltraVnc, wylacze monitor na 5 min... i
zobaczymy, dobrze by bylo, aby udalo sie doprowadzic do powtarzalnosci tego
problemu, bo w tej chwili nawet nie wiem po jakim minimalnym czasie
wylaczenia nastepuje ten problem.

Pozdro

--
doom3