czas letni

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Sun, 07 Apr 2013 15:35:19 +0200

Padła propozycja rezygnacji ze zmiany czasów (letni/zimowy). W kontekście
kosztów ekonomicznych ma to uzasadnienie. Pytanie co z kompami. Nie wiem jak
to napisać, chodzi mi o systemy. Nie każdy komp jest podłączony do netu, nie
każdy ma włączoną usługę synchronizacji czasu. Czy ten koszt ekonomiczny bez
uwzględniania struktury informatycznej jest sensowny (chodzi o to, że taka
decyzja może spowodować więcej szkód niż korzyści)?
Nie chcę tu wchodzić w politykę, bo jedna i druga opcja jeśli idzie o sprawy
informatyczne dała d... Jeden chciał podsłuchiwać, drugi wyzwał od pijaków,
seksoholików.

--
Artur
0 weeks 1 day 9 hours 45 minutes 15 seconds and 429 milliseconds.