Re: Ile kosztuje W8 Pro?

Autor: Piotr B. \(pb2004\) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Mon, 25 Feb 2013 12:13:54 +0100

>Chodzi o oprogramowanie "kafelkowe" za przeproszeniem. Aktualizuje siÄ™ ono
>ze sklepu windowsowego. Aby pobrać aktualizacje tego co w gołym systemie
>otrzymałem, zmuszony byłem do założenia konta w tym sklepie. To pierwszy
>krok inwigilacji. Kolejny, to wymiana informacji z serwerami M$ i
>przekazywanie im informacji, nad którymi nie ma kontroli użytkownika.

Może jakiś jednostkowy przypadek. Zarówno na lokalnym koncie na moim głównym
systemie jak i na maszynie wirtualnej z W8 RTM po starcie po sysprep
generalize i co za tym idzie przejściu przez pierwsze uruchomienie systemu
i założeniu konta lokalnego sklep wyświetla na kafelku dostępność
aktualizacji. Co do paranoi inwigilacji. Wysyłanie telemetrii i informacji o
awariach w każdej chwili możesz wyłączyć (zacznij od wpisania ceip w
wyszukiwarce ustawień), a przy pierwszym uruchomieniu systemu były pytania
czy ma być włączone.

--
Piotr Borkowski