Re: Ile kosztuje W8 Pro?

Autor: Jaskiniowiec <jaskinia_at_jurajska>
Data: Sat, 23 Feb 2013 03:54:43 +0100

W dniu 22.02.2013 o 22:26 Marek <precz_at_spamowi.com> pisze:

> Witam,
>
> Czy widzieliście ofertę M$?
>
> http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows/buy?ocid=GA8_O_WOL_Hero_ShopHP_FPP_Null
>
> Wychodzi na to, że uaktualnienie kosztuje 1200zł!!! Miałem farta, że
> kupiłem je poniżej 100zł z tego co pamiętam. Co to za polityka firmy?
> Czy oni chcą zrezygnować ze sprzedaży W8 Pro i dlatego cenę zaporową
> proponują?

Ci, co mieli kupic, kupili... Ci co nie chcieli, nie kupili. A spoznialscy
maja jeszcze allegro i ew wersje BOX, ktora nawet staniala kilka zl, w
porownaniu do ceny styczniowej.

Cena na stronie MS pewnie dlatego jest zaporowa, by moc pozniej z czego ją
obnizac, jak juz wyprzedadza sie zapasy wersji promocyjnej ;)

Mnie bardziej wku*wili z tym dodatkiem. Kupilem 3 pudelka 30-go stycznia i
za multimedia pack musze juz zaplacic, bo nie zdazylem zainstalowac i
zdobyc durnego klucza. ta cala promocja to pic na wode. Podobnie jak ta
obecna cena, ktora ma wymusic w umyslach tych, co jeszcze nie kupili, by
sie pospieszyli i kupili pozostale zapasy promocyjne. Ludzie kupia, a MS
bedzie chwalilo sie iloscia sprzedanych kopii, a nie zyskami ze sprzedazy
;)

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
to mówi.