Re: Ile kosztuje W8 Pro?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Sun, 24 Feb 2013 22:52:52 +0100

W dniu 2013-02-24 21:43, Piotr B. (pb2004) pisze:

> O jakiej inwigilacji piszesz koniecznej do aktualizacji jakiego
> konkretnie oprogramowania?

Chodzi o oprogramowanie "kafelkowe" za przeproszeniem. Aktualizuje się
ono ze sklepu windowsowego. Aby pobrać aktualizacje tego co w gołym
systemie otrzymałem, zmuszony byłem do założenia konta w tym sklepie. To
pierwszy krok inwigilacji. Kolejny, to wymiana informacji z serwerami M$
i przekazywanie im informacji, nad ktĂłrymi nie ma kontroli uĹźytkownika.

--
Pozdrawiam
Marek