Re: W8 - jak naprawić Javę?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Fri, 15 Feb 2013 12:24:24 +0100

W dniu 2013-02-15 00:07, Przemysław Ryk pisze:

> W sumie na wirtualnej maszynie mam Windows 8 do testów, to w weekend w
> zasadzie potestować mogę. Podrzucisz jeszcze raz nazwę problematycznego
> software'u?

http://xritephoto.com/ph_product_overview.aspx?id=1115

Kliknij software/software downloads/ ColorMunki Photo

Bez kalibratora nie aktywujesz tego oprogramowania ale z tego co
pamiętam Java instaluje się jeszcze przed aktywacją.

Sprawdzę jeszcze jeden wariant: obecność Kasperskiego Internet Security
przed instalacją i po instalacji w/w. Nie zwróciłem uwagi na kolejność.
Zwykle antywirusy na końcu sadzam ale czasem muszę coś zainstalować post
factum.

--
Pozdrawiam
Marek