Re: W8 - jak naprawić Javę?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 15 Feb 2013 00:07:51 +0100

Dnia Thu, 14 Feb 2013 22:31:00 +0100, Marek napisał(a):

> Dociekam procesów myślowych Animki a nie rozwiązania problemu :-D

Z tym sobie nawet rosyjscy i amerykańscy naukowcy razem wzięci nie poradzą…
Ale nie powiem - dopingować będę w staraniach. :D

> Spróbuję dojść do tego na świeżej maszynie. Jakaś logiczna procedura
> musi w końcu zadziałać nawet jeśli 10x będę
> reinstalował/naprawiał/przywracał system :-)

W sumie na wirtualnej maszynie mam Windows 8 do testĂłw, to w weekend w
zasadzie potestować mogę. Podrzucisz jeszcze raz nazwę problematycznego
software'u?

[ Jeśli uważasz kobiety za słabą płeć, spróbuj w nocy przeciągnąć          ]
[ kołdrę na swoją stronę.                      (znalezione gdzieś w necie) ]