Re: [ot] udostepnienie b.duzego pliku

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun, 10 Feb 2013 13:14:51 +0100

Robert Winkler in news:511763a0$0$26705$65785112_at_news.neostrada.pl
> Mylisz chyba Dropboxa ze SkyDrivem.

tak, juz wiem :)

> Przy Dropboxie podajesz dowolny email i wymyślasz sobie hasło jakie chcesz
> używać w dropboxie.

ok, zainstalowalem, poczytalem, ale... drobne niejasnosci:

do katalogu dropbox u siebie wklepuje np plik video, dropbox synchronizuje
sie z siecia - plik video jest przesylany fizycznie na serwer dropboxa.
mozna zlikwidowac ten automatyzm? czyli otrzymac synchro na żądanie.

Dalej: Spod ppm daje "share link", na www -> "get link" i ten link mozna
wysylac w swiat dla download.
Ale co, jesli _nie_ chce trzymac tego pliku w u mnie, laptopowym katalogu
dropboxa, natomiast chce, aby plik caly czas byl dostepny pod linkiem na
serwerze dropboxa.
Pytam, bowiem wyrzucenie pliku u mnie, automatycznie synchronizuje sie z
serwerem dropboxa - i koniec udostepniania, bo tam takze plik znika :)
mozna zatrzymac te autosynchronizacje?

cos mi sie te udostepniane pliki video z mety odtwarzaja na www spod adresu
udostepnionego, a chodzi mi raczej o pojawienie sie tam prostego "download".
Tylko.