Re: W8 - jak naprawić Javę?

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Sun, 10 Feb 2013 00:13:55 +0100

W dniu 2013-02-09 23:24, Marek pisze:
> Witam,
>
> Prawdopodobnie udało mi się ustalić przyczynę braku możliwości poprawnego
> zainstalowania Javy pod W8. Otóż jedna z aplikacji wymaga jej istnienia i
> samoczynnie rozpoczyna instalowanie jakiejÅ› trefnej (archaicznej) wersji. W
> efekcie tego nie da się korzystać ze stron WWW zawierających Javę (bankowość
> etc). W miejscu pluginu pokazywany jest błąd i zachęta do kliknięcia aby
> detale zobaczyć. Gdy nie pozwolę temu programowi zainstalować Javy i zrobię
> to sam ze strony java.com, wszystko będzie ok. W tej chwili postąpiłem
> [...]
http://www.java.com/pl/download/faq/win8_faq.xml
http://www.java.com/pl/download/help/update_runtime_settings.xml
http://www.java.com/pl/download/faq/remove_olderversions.xml

Piszesz o jakimÅ› pluginie (ten plugin to od jakiego programu, co podaje
komunikat...). Jaka jest nazwa, namiary na ten problematyczny program. Z
podanych linków wynika, że wersja 32/64 bit ma znaczenie (nie podałeś).
Zresztą sam podaj więcej informacji...

(Stawiam na komunikat od przeglądarki o konieczności aktualizacji, tam jest
możliwość: Update, Block, Later. Wynika to z wykrytych dziur w Java 7 update
10, których Sun jeszcze nie naprawił). Ale to Ty pytasz.

--
Artur
23:56