W8 - jak naprawić Javę?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Sat, 09 Feb 2013 23:24:43 +0100

Witam,

Prawdopodobnie udało mi się ustalić przyczynę braku możliwości
poprawnego zainstalowania Javy pod W8. Otóż jedna z aplikacji wymaga jej
istnienia i samoczynnie rozpoczyna instalowanie jakiejÅ› trefnej
(archaicznej) wersji. W efekcie tego nie da się korzystać ze stron WWW
zawierających Javę (bankowość etc). W miejscu pluginu pokazywany jest
błąd i zachęta do kliknięcia aby detale zobaczyć. Gdy nie pozwolę temu
programowi zainstalować Javy i zrobię to sam ze strony java.com,
wszystko będzie ok. W tej chwili postąpiłem inaczej i mam problem. Nie
chcę przeinstalowywać całego systemu tylko po to aby Java zaczęła mi
działać. Jej odinstalowanie i zainstalowanie niczego nie zmienia. Czy
macie koncepcję co jeszcze można zrobić?

--
Pozdrawiam
Marek