Re: W XP, HDD klon i login

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Thu, 07 Feb 2013 21:06:54 +0100

> po zastosowaniu KFa, to nie on nie bedzie zwracal na mnie uwagi, ale
> ja, ktory ewentualnie taki filtr zastosuje, nie bede widzial jego
> postow. rozumiesz teraz? i od tego kto ustawia KF, zalezy jak ustawi
> KF. moze byc na pojedyncza grupe, moze byc ogolnie na wszystkie grupy.
> tyle tlumaczenia samych podstaw obecnosci na usenecie. to naprawde
> wstyd, ze takie rzeczy trzeba tlumaczyc ludziom zabierajacym glos na
> grupie technicznej.

I dzięki za rozwinięcie, widzę, że zmusiłem do poszukiwań. Podpisuję się
obiema rękami, i co z tego wynika dla Ciebie (zauważ kulturalny człowieku
piszÄ™ 'Ciebie' - nie ty (Ty masz to w zwyczaju)) Brak szacunku, perspektywy.
Wypal se gościu kolejną traFFFFkę, ulej się, ale dupy nie zawracaj! Twoje
posty przeszkadzają mi osobiście, wolę grupy news z humorem :) Ty jesteś
smutny!!! Ja tu byłem od dawna, posprzeczałem się, w końcu każdy ma swoje
zdanie. Jeśli była okazja przeprosiłem. A Ty, co zrobisz, uciekniesz w końcu
i zmienisz nicka?
Sorry, wiem, to nie portal społecznościowy, ale nie mogłem się powstrzymać.
Nie znam ikonografii, ale na to: "nie mogłem się powstrzymać" jest jakaś
ikonka :)

--
Artur
20:58