Re: W XP, HDD klon i login

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu, 07 Feb 2013 15:34:28 -0500

On Thu, 07 Feb 2013 21:06:54 +0100, artiun <artiun_at_spam.wp.pl> wrote:

>I dzięki za rozwinięcie, widzę, że zmusiłem do poszukiwań. Podpisuję się
>obiema rękami, i co z tego wynika dla Ciebie (zauważ kulturalny człowieku
>piszę 'Ciebie' - nie ty (Ty masz to w zwyczaju)) Brak szacunku, perspektywy.
>Wypal se gościu kolejną traFFFFkę, ulej się, ale dupy nie zawracaj! Twoje
>posty przeszkadzają mi osobiście, wolę grupy news z humorem :) Ty jesteś
>smutny!!! Ja tu byłem od dawna, posprzeczałem się, w końcu każdy ma swoje
>zdanie. Jeśli była okazja przeprosiłem. A Ty, co zrobisz, uciekniesz w końcu
>i zmienisz nicka?
> [...]

kolejny, pisze EOT, ale zakumac rozwiniecia skrotu juz nie potrafi.
placzesz w rekaw, bo user jest smutny? prosze bardzo. specjalnie dla
cieie bede wesoly w stylu jaki sam prezentujesz:

"jestes tepym gnojem, ktory gowno wie, ale i tak bedzie pieprzyl, zeby
sie dowartosciowac, bo go za mlodu matka bila, a ojciec gwalcil :-))"
emotikon jest. cudzyslow jest. teraz jest zabawne?

a teraz, pozwolisz, ze zrobie ci przysluge i pokaze ci, jak dziala KF
w praktyce. mnie wycieczki osobiste jednego zblakanego troll'a
zupelnie nie interesuja, tym bardziej, ze widze, ze popisujesz sie
nimi, na tej grupie dosc czesto. PLONK. <rs>