Re: Brak ikon użytkowników do zalogowania się

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu, 7 Feb 2013 18:55:58 +0100

In news:5113e670$0$1294$65785112_at_news.neostrada.pl,
*JU* <prokon_at_SKASUJTO.cad.pl> typed:
> Win7 64bit +wszystkie uaktualnienia
>
> Chyba coś narozrabiałem w programie "Autostart program viewer".
> Zamiast wyłączyć, wykasowałem jakąś opcję.
>
> Teraz w trybie normalnym Windows zatrzymuje się na ekranie powitalnym
> ale nie wyświetla przycisków (dwóch) do zalogowania się przez użytkownika.
> Nie ma żadnej opcji uruchomienia Windowsa w trybie normalnym,
> jest tylko mozliwość wyłączenia.
> W trybie awaryjnym oba przyciski są.
>
> Proszę o podpowiedź, jak to naprawić.

W okienko uruchom wpisz --> control userpasswords2
Zaznacz okienko "Aby używać ....., użytkownik musi wprowadzić .......".

Lub napraw bootsector, wykonaj to za pomoca plytki - pierwsza opcja
http://www.poradykomputerowe.pl/awarie-windows/problemy-z-uruchomieniem-visty-naprawa-sektorow-mbr-i-boot-sectora.html

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]