nie pamięta logowania dysków sieciowych

Autor: MarkPunk <markpunk_at_poczta.fm>
Data: Wed, 6 Feb 2013 10:08:21 -0800 (PST)

sytuacja wyglada w ten sposób

mam użytkownika ograniczonego, który ma zmapowany dysk sieciowy

przy użyciu opcji "podłącz przy użyciu innych poświadczeń"

nazwa użytkownika i hasło wpisane, zaznaczone by zapamiętał

i długo pamiętał, ale od jakiegoś czasu nie podłącza tego dysku automatycznie, tylko muszę wejść w mój komputer, kliknąć dysk i podać hasło (nazwa użytkownika jest zapamiętana)

w innej lokalizacji sytuacja podobna ale udostępnianie na poziomie zasobów bez hasła i tu również nie mogę użyć dysku sieciowego tylko muszę wejść w mój komputer kliknąć dwa razy by wyświetlić jego zawartość i dopiero od tego momentu działają skróty odwołujące się do tego dysku

kiedyś tak na pewno nie było, podejrzewam jakąś poprawkę od MS ale nie mam pojęcia co to mogło być

czy ktoś wie jak przywrócić normalne działanie, bo jest to strasznie upierdliwe