Re: współużytkowanie programów w sieci

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat, 2 Feb 2013 23:41:07 +0100

pueblo <nomail_at_nomail.pl> napisał(a):
> Ok. To jednak najprościej będzie jak spróbuję.
> Mam Xp zainstalowany w Virtual PC na komputerze hoscie z Win 7. Xp ma
> dostęp do internetu przez hosta. Win 7 łączy się z internetem przez
> połączenie dialup - modem gsm - i nie jest w żadnej sieci.
> Jak stworzyć sieć między tymi komputerami?

A nie masz przypadkiem stworzonej? Zajrzałeś w opcje maszyny wirtualnej?
Masz tam do wyboru NAT, sieć wewnętrzną (między maszynami wirtualnymi),
współdzielenie karty sieciowej (mostkowanie) oraz brak sieci. Jak masz
ustawione? Zapewne będziesz chciał mostkować.
I do czego to jest Ci właściwie potrzebne? Wymieniać pliki możesz bez
konfigurowania czegokolwiek.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/