W8 - Problem z nagrywaniem płyt DVD

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Sat, 02 Feb 2013 23:51:23 +0100

Narobiłem sobie diabła. Mam mały dysk systemowy (SSD) i zachciało mi się
nagrać płytę DVD za pomocą funkcji Windows. Miałem pewne obawy, że M$ i
tą funkcję spierniczy lecz tym razem moje obawy były zbyt małe.

Przeciągnąłem folder, który chciałem zapisać na płycie do okna
eksploratora, gdzie uprzednio otworzyłem napęd DVD. Nie zauważyłem, że
folder zawiera bardzo dużo danych: ponad 20GB. W efekcie tej czynności
ubyło mi miejsca na dysku C do poziomu krytycznego i nic więcej się nie
stało. Ani nie mogę płyty nagrać bo nie wyświetlają się żadne pliki
gotowe do nagrania ani nie wiem jak usunąć tymczasowe pliki. Nie wiem
gdzie sÄ… - w profilu ich nie ma. Ratujcie!

--
Pozdrawiam
Marek