Re: W8 - dziwne zachowanie

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Mon, 31 Dec 2012 11:00:55 +0100

W dniu 2012-12-29 00:51, Animka pisze:

> Nie chce mi się kombinować. Gościa mam wyłączonego, innych użytkowników
> nie mam zamiaru dodawać.

To czemu piszesz, że u Ciebie jest ok skoro nie przygotowałaś środowiska
do testów nawet?

> Aby uruchomić drugiego użytkownika to musisz się najpierw wylogować i
> zalogować tego drugiego (jeśli o to Ci chodzi). Ten drugi musi mieć
> swojego-innego avatara.

Nie mam ustawionego avatara u żadnego użytkownika a efekt występuje.

> Miałam od cholery aplikacji szpiegujących. Wszystko wyłączyłam, sporo
> się napracowałam. System się już troche szybciej uruchamia i zamyka, ale
> i tak nie dorównuje "do pięt" Windowsowi7 też Proffesional. Ten 8 to
> upgrade z 7 do 8.

Nie mam odniesienia. System startuje mi ok 5 sekund. Jeśli wcześniej
startował "dużo dłużej", np. 7 sekund to nie zwróciłbym na to uwagi nawet.

> Powinnam chyba nie żałowac tylko kupić system na płytce DVD.

Miejsce zakupu systemu operacyjnego determinuje jego prędkość startu???

> Zainstalowałam też menu start, żeby czasu nie tracić.Classic Shell :
> http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/klasyczne-menu-start-w-windows-8.html

Na czym czas traci siÄ™ w menu start klasycznym (W7) vs metro(W8)? Ja nie
widzę żadnej różnicy. W obu wciskam "Windows" + pierwsze litery
aplikacji + enter. Działa to dokładnie tak samo.

A tak na marginesie - czemu rozpisujesz siÄ™ o swoich "problemach" z
Windows? Jaki ma to zwiÄ…zek z tematykÄ… wÄ…tku?