Re: [xp[hdd] :-( !!! uszkodzona 'glowna tabela plikow' - jak odzyskac ?

Autor: <profesor.fir_at_gmail.com>
Data: Thu, 27 Dec 2012 23:57:59 -0800 (PST)

> recuva odzyskuje pojedyncze pliki (chyba
>
> zupelnie poprawnie) ale w postaci pomieszanej,
>

> ** jak mam rozumiec to pomieszanie?

chodzi po prostu o to ze pewne programy - np gry skladaja sie z setek plikow w folderze,
recuwa odzyskuje tylko pliki tak jakby
wszystko zostalo skopiowane do glownego
folderu - czesc danych dalaby sie odzyskac
np pdf'y i mp3 ale czesc bylaby dosyc
bezuzyteczna

przez pomylke napisalem 1Gb to jest 1TB
zajaty w 90%, jak mowie dane sredniej waznosci
ale m.in. skasowalo mi cala muze i nie mam czego sluchac :/ pozatym mase innego ciekawego
badziewia :-(

problem jest jeszcze taki ze jest tam 900GB
plikow jest tam od cholery plikow (bo byly tam tez robione proste backupy caloscijako kopie glownego drzewa folderow - tak ze jest tam
naprawde multum plikow - raczej miliony (glownie przez to ze robilem te kopie z reki))

Recuva jak odzyskuje skanuje dysk i tworzy liste, boje sie ze po prostu przeskanowanie i utworzenie az takiej duzej listy plikow
moze zajac z tydzien a sama lista sie nie
zmiesci w ram z powodu jej zbyt wielkiego rozmiaru tak ze nawet jakbym dokupil drugi dysk zewn i zapuscil operacje przerzucenia
danych z tego dysku (h:) do podfolderu
i:\RECOVERY_H na nowym i: to bylaby to fizycznie za dluga operacja :O

teraz ten dysk sluzy mi w efekcie tego
padu jako cos w rodzaju tasmy z backupem,
nie da sie na niego wejs i nic zapisac ale
mozna skanowac recuva i ta po dluzszym czasie
mielenia potrafi wypluc niektore pliki
tj pewnie te ktore bieze z poczatku scanu
- tj np moge odzyskac czesc muzy - i tak nie mam jej gdzie wrzucic bo staconarne dyski mam
b małe 40GB (stary komp z xp)

z linuxem moge sprobowac, nie znam sie na
linuksie ale mam jakas plytke z linuksem
z CD - tylko ze tam sie nie dalo powiekszyc rozdzialki i na 640x480 nie dawalo sie z
kolei pracowac nie wiem czy bym sie
dogrzebał do zawartosci tego dysku

potrzebne by bylo jednak wlasnie narzedzie
ktore daloby dostep przynajmniej do czesci
drzewa folderow - sama awaria tego dysku
nie jest duza mysle cos malego sie zamazalo
wlasnie w tym MFT reszta dysku wydaje sie
zupelnie ok
:-(