Re: [xp[hdd] :-( !!! uszkodzona 'glowna tabela plikow' - jak odzyskac ?

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Fri, 28 Dec 2012 03:49:13 +0100

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk_at_gmail.com> napisał w wiadomości
> Dnia Thu, 27 Dec 2012 13:52:26 -0800 (PST), profesor.fir_at_gmail.com
> napisał(a):
>
> (ciach…)
>
> Panowie - wątek ciekawy, chętnie bym się powgryzał, ale moglibyście coś
> zrobić z cytowaniem? :(

Ja cię przepraszam za to - niestety, nie mogę teraz ptaszyć, a jedynie
ogwiazdkować swoją wypowiedź. A Gugiel smród (Google groups) robi QPę w
postach i mój OE głupieje. Chciałem używać Opery do tego, ale jej czytnik M2
głupieje przy błędach kodowania, które się dość czesto zdarzają, poza tym,
nie ma opcji "prześlij jako załącznik". Próbowałem używać QuoteFix-a, ale
kilka (istotnych dla mnie) opcji nie działało, a i ze stabilnością robiło
się nienajlepiej, wolałem nie ryzykować dłużej. OE ma dużą zaletę - dość
niskie zapotrzebowanie na zasoby - poleci nawet na 486 z 64 RAM.
Sprawdzę Operę jeszcze raz, może w nowszej wersji jej czytnik dziala
sprawniej? Dialog i TB odpadają, żrą zasoby nie wiem czy nie tak, jak
Chrome, albo bardziej, Hellcore Mailer to porażka - nie działa plonkownica i
rozpoznawanie własnych postów...
MUSI to być coś, co zrobi z wiadomości, na moje żądanie załącznik i prześle
dalej - potrzebne mi przy zgłaszaniu niewyłapanego spamu.
Postaram siępoprawić i robić to ręcznie, ale ostatnio robię tyle błędów, że
tylko literówki koryguję, a i to nie wszystkie wyłapię... Jeszcze raz
pardon...