[xp[hdd] :-( !!! uszkodzona 'glowna tabela plikow' - jak odzyskac ?

Autor: <profesor.fir_at_gmail.com>
Data: Thu, 27 Dec 2012 09:59:02 -0800 (PST)

Dzis jakis czas temu zdarzyl mi sie smutny wypadek
Killnalem kompa przy zamykaniu systemu (bo cos zmulil)
\i niestety po uruchomieniu ponownym okazalo sie
ze moj zewnetrzny dysk na usb (1GB WD) ma uszkodzona
'glowna tabele plikow'. Chkdsk nie deje sie uruchomic
tj zwraca

C:\Documents and Settings\Administrator>chkdsk /f h:
Typ systemu plików to NTFS.
Etykieta woluminu: Elements.
Uszkodzona główna tabela plików. Przerwano CHKDSK.

probowalem programem testdisk ale nic to nie dalo
(znalazl partycje, dalem zapisz partycje - ale nic sie nie zmienilo - partycja zdaje sie jest ok, uszkodzenie jest
dalej w MFT, mbr zdaje sie tez nie ma nic do tego,
mam nadzieje ze przez zapisz partycje czegos nie dopsulem,
ale moze nie, W kazdym razie nie wiem jak zapuscic naprawianie MFT, z tego co wiem chyba sa jakies metody )
Na dysku mam zyliony plikow srednbiej waznosci (duzo muzy
i tutoriali itp) ale zwsze szkoda :-( (HELP!)