Re: [xp[hdd] :-( !!! uszkodzona 'glowna tabela plikow' - jak odzyskac ?

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Fri, 28 Dec 2012 18:41:33 +0100

W dniu 2012-12-27 18:59, profesor.fir_at_gmail.com pisze:
> Dzis jakis czas temu zdarzyl mi sie smutny wypadek
> Killnalem kompa przy zamykaniu systemu (bo cos zmulil)
> \i niestety po uruchomieniu ponownym okazalo sie
> ze moj zewnetrzny dysk na usb (1GB WD) ma uszkodzona
> 'glowna tabele plikow'. Chkdsk nie deje sie uruchomic
> tj zwraca
>
> C:\Documents and Settings\Administrator>chkdsk /f h:
> Typ systemu plików to NTFS.
> Etykieta woluminu: Elements.
> Uszkodzona główna tabela plików. Przerwano CHKDSK.
>
> probowalem programem testdisk ale nic to nie dalo
> [...]
olej zawartość, w całości jest nie do odzyskania.
możesz to robić pakietem z testkdiska, ale np. nazw już nie odzyskasz.
A jeśli jakiś debil twierdzi, że się da to niech udowodni!

A teraz spokojnie, nie odzyska danych w postaci w jakiej miał.
Nie ma MFT.
photorec z teskdiska pomoże, ale nie do końca (nazwy uciekną).
Reszta to tajemnica mojej pracy :)