Re: Kreator PDF [OT:usenet]

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski_at_gazeta.pl.invalid>
Data: Wed, 19 Dec 2012 06:34:37 +0000 (UTC)

Dnia 18.12.2012 lricardo1978_at_gmail.com <lricardo1978_at_gmail.com> napisał/a:

> Nie wykluczone, że masz rację. Bardzo możliwe, że PDF Architect natrafił na niekorzystną konfigurację oprogramowania na mojej maszynie i zaczął pyszczyć, że mu coś nie pasuje. Tym niemniej, nie świadczy to najlepiej o autorze programu jeśli efektem ubocznym konfliktu oprogramowania sa logi o astronomicznej wręcz objętości. Jest to ewidentna niedoróbka i dlatego przestrzegam innych, że mogą przeżyc podobną przygodę z PDF Architectem. A propos, właśnie przed momentem na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt kolega artiun pięknie mi dziękował, ponieważ u niego PDF Architect utworzył logi o objętości, bagatelka 31 GB!!! Jest więc przed czym ostrzegać.

Nadal jestem zdania, że to nie wina Architecta. To porządne oprogramowanie, z otwartym kodem ;-)
Oczywiście, każda firma może sobie wziąć kod, opakować dodatkowo w jakieś badziewie i wystawiać do pobrania.
O ile udostępniają nadal źródła- full legal.

> Wiem, wiem, też sobie wygooglałem, a jednak to sprawka PDF Architecta. Kolega artiun również potwierdził.

Jeśli jesteś tak pewien- zgłoś buga. Sporo ludzi będzie wdzięcznych.

> Dzięki za udział w dyskusji. Podpowiedz proszę, jakiego oprogramowania radzisz używać do czytania/pisania na grupach news. Czy jesteśmy już skazani na Google? Moim dostawcą Internetu jest UPC, a serwer news w ich wykonaniu to porażka - obecnie już praktycznie nie działa.

Ja używam slrn i serwera od dostawcy netu (Vectra). Również nie najgorzej
działał news.eternal-september.org.

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)
Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.