Re: niezmienna ikona folderu

Autor: cac <cacup_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed, 19 Dec 2012 02:48:36 +0100

> Nie wiem oczywiście co to za program, może być tak że część aplikacji, ta
> z user-level-u, steruje jakąś usługą i wtedy np. konto SYSTEM zapisuje ten
> plik. Ale przyjmijmy ĹĽe tak nie jest.

cubby.exe od logmein, startuje bez usług, co prawda w autostarcie
jako -hidden, ale jak pokazuje manager zadań z mojego konta, więc wygląda to
na zwykłe standardowe najprostsze uruchomienie.

> Jeśli masz zakładkę zabezpieczenia to - jesteś w domu. Trochę intuicji i
> dasz radÄ™.
> Masz okazję zagooglować za artykułami w tym temacie. Na pewno przyda się
> nie raz.

dodałem siebie i nadałem pełny dostęp oraz wykluczyłem "Zapis" (inaczej
przełączają mi się ptaszki w innych opcjach tak że finalnie wogole znika mi
ikona w eksploratorze). Poki co jest ok, poobserwuje i dam znać czy wszystko
działa za jakiś czas.