Re: Kreator PDF [OT:usenet]

Autor: <lricardo1978_at_gmail.com>
Data: Tue, 18 Dec 2012 09:57:37 -0800 (PST)

W dniu wtorek, 18 grudnia 2012 13:25:38 UTC+1 użytkownik Dominik & Co napisał:

> Masz coś skopane. Dodatkowo także w programie newsowym- wierszy nie zawija, apostrofy bez sensu wstawia...

Sorki, jeśli coś nie tak z formatowaniem. Ostatnio udzielałem się na grupach łaaaadnych parę lat temu korzystając z poczciwiny Outlook Express dopóki publiczne serwery news jako tako chodziły. Niestety mam wrażenie, że Usenet umiera porównując aktywność grup sprzed lat i dzisiejszych. Publiczny serwer news to już chyba marzenie ściętej głowy. Coż pozostaje, Google Chrome, z którego piszę te słowa. Jeśli chodzi o apostrof to moja inwencja - wydawało mi się, że tak będzie bardziej czytelnie ale pewnie masz rację spolszczona odmiana anglojęzycznego wyrazu kończącego się spółgłoską nie wymaga apostrofa.

> Mam PDF Architecta i PDF Creatora, nie ma tych procesów. Nie ma nawet takich plików na dysku.
> Jesteś pewien, że nie zainstalowałeś go z jakimś adware?

Nie wykluczone, że masz rację. Bardzo możliwe, że PDF Architect natrafił na niekorzystną konfigurację oprogramowania na mojej maszynie i zaczął pyszczyć, że mu coś nie pasuje. Tym niemniej, nie świadczy to najlepiej o autorze programu jeśli efektem ubocznym konfliktu oprogramowania sa logi o astronomicznej wręcz objętości. Jest to ewidentna niedoróbka i dlatego przestrzegam innych, że mogą przeżyc podobną przygodę z PDF Architectem. A propos, właśnie przed momentem na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt kolega artiun pięknie mi dziękował, ponieważ u niego PDF Architect utworzył logi o objętości, bagatelka 31 GB!!! Jest więc przed czym ostrzegać.

> Szybkie googlanie daje
> helperservice.exe -> LULU Software
> Tymczasem PDF Creator to http://www.pdfforge.org

Wiem, wiem, też sobie wygooglałem, a jednak to sprawka PDF Architecta. Kolega artiun również potwierdził.

Dzięki za udział w dyskusji. Podpowiedz proszę, jakiego oprogramowania radzisz używać do czytania/pisania na grupach news. Czy jesteśmy już skazani na Google? Moim dostawcą Internetu jest UPC, a serwer news w ich wykonaniu to porażka - obecnie już praktycznie nie działa.