Re: niezmienna ikona folderu

Autor: B.G <oprawdziwyzapytaj_at_wp.com.eu>
Data: Tue, 18 Dec 2012 17:34:54 +0100

Dnia 17-12-2012 o 23:20:09 cac <cacup_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

> za bardzo nie wiem jak za to się zabrać. jak sprawdzić na jakim koncie
> działa program (wystarczy tu manager zadań?),

Jeśli logujesz się do komputera np. jako "antek" to program zapewne
pracuje właśnie na tym koncie.
Przynajmniej tak jest kiedy przy jego uruchamianiu nie robisz ĹĽadnej
dodatkowej akrobatyki.
Nie wiem oczywiście co to za program, może być tak że część aplikacji, ta
z user-level-u, steruje jakąś usługą i wtedy np. konto SYSTEM zapisuje ten
plik. Ale przyjmijmy ĹĽe tak nie jest.

> jak odebrać mu prawa do modyfikacji pliku? jestem laikiem jeśli chodzi o
> zmiany w zakładce "Zabepieczenia" we właściowościach plików.

Jeśli masz zakładkę zabezpieczenia to - jesteś w domu. Trochę intuicji i
dasz radÄ™.
Masz okazję zagooglować za artykułami w tym temacie. Na pewno przyda się
nie raz.

--
B.G