Re: niezmienna ikona folderu

Autor: cac <cacup_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon, 17 Dec 2012 23:20:09 +0100

> Spróbuj w pierwszej kolejności nadać plikowi desktop.ini atrybut
> read-only.
> Jeśli program ominie to zabezpieczenie (np. systemowy explorer zdejmuje
> sobie ten atrybut w razie potrzeby),(...)

zrobiłem zgodnie z pierwszą sugestią, niestety - program w jakiś sobie
sposĂłb przywraca ikonkÄ™ mimo nadania mu flagi -r (read only).

> (...) to odbierz prawa do modyfikacji tego pliku przynajmniej dla konta
> na ktĂłrym pracuje ten program.

za bardzo nie wiem jak za to się zabrać. jak sprawdzić na jakim koncie
działa program (wystarczy tu manager zadań?), jak odebrać mu prawa do
modyfikacji pliku? jestem laikiem jeśli chodzi o zmiany w zakładce
"Zabepieczenia" we właściowościach plików.

sz.